Адрас: Брэст, Я. Купалы, 20/1
Тэлефон:
Электронная пошта: boiro@brest-region.edu.by
Закрыть [X]




 

Эффективный опыт работы по предупреждению правонарушений в части соблюдения правил дорожного движения

 

Результаты финального этапа областной олимпиады учащихся 7-9 классов по учебным предметам (2017)

 

Итоги олимпиады по правовым знаниям (2017)

 

Итоги олимпиады по ЗОЖ (2017)

 

Ответы к заданиям областной олимпиады среди учащихся 7-9 классов 2017 год.

 

Image1
Тэатральныя цуды па-англійску  Пазакласная работа па замежнай мове арганічна ўваходзіць у вучэбна-выхаваўчы працэс і ў адзінстве з абавязковым курсам стварае ўмовы для больш поўнага ажыццяўлення практычных, выхаваўчых і развіццёвых мэт навучання. Пазакласныя заняткі па прадмеце не толькі абагульняюць і дапаўняюць вывучаны матэрыял, але і спрыяюць яго трываламу засваенню. Акрамя таго, удзел дзяцей у дзейнасці гуртка павялічвае іх матывацыю да далейшага вывучэння прадмета, садзейнічае самапазнанню вучняў, іх самасцвярджэнню і самавыяўленню.
Мая работа па навучанні дзяцей замежнай мове цесна звязана з дзейнасцю драматычнага гуртка. І гэта невыпадкова, бо ў выніку вывучэння педагагічнага вопыту калег я прыйшла да высновы, што навучанне дзяцей замежнай мове праз тэатральную гульню вельмі эфектыўнае.
 
 
 

Image1
Фарміраваць даследчую культуру вучняў з пачатковай школы  Пачатковая школа з’яўляецца адным з першасных этапаў фарміравання даследчай культуры школьнікаў. Падрыхтоўка дзяцей да даследчай дзейнасці, навучанне іх уменням і навыкам даследчага пошуку сталі для мяне адной з вядучых задач у рабоце. Гэта вельмі важна, бо самыя каштоўныя і трывалыя веды здабываюцца самастойна, падчас уласных творчых пошукаў. Сёння разам з традыцыйнымі метадамі навучання вялікая ўвага ўдзяляецца актыўным метадам пазнання, калі настаўнік не проста дае гатовыя веды, а дапамагае дзіцяці вучыцца і развівацца, стварае ўмовы, пры якіх школьнік сам даследуе вучэбны матэрыял, фарміруе паняцце пра прадмет і авалодвае спосабамі пошукавай творчай дзейнасці.
Да даследчай дзейнасці далучаю вучняў паступова, пачынаючы з 1 класа. Спачатку праз даступныя творчыя заданні, якія выконваюцца на ўроках “Чалавек і свет”, рускай мовы і літаратурнага чытання, працоўнага навучання і ў форме калектыўных творчых спраў, што праводзяцца ў пазаўрочны час.
 
 
 

Image1
Школа ранняга развіцця для дзяцей і іх бацькоў  Праблема адаптацыі дзіцяці ў дашкольнай установе з’яўляецца надзвычай актуальнай. Многія маладыя сем’і не ўмеюць ці не могуць правільна падрыхтаваць малышоў да паступлення ў дзіцячы садок. Адсюль высокі працэнт цяжкай адаптацыі дашкольнікаў, іх захваральнасць, недавер з боку бацькоў. Неабходны плаўны пераход ад выхавання дзяцей у сям’і да іх выхавання ў дашкольнай установе.
Каб вырашыць праблему адаптацыі дашкольнікаў, наш педагагічны калектыў звярнуў увагу на такую форму работы, як школа ранняга развіцця для дзяцей ад аднаго да трох гадоў, што не наведваюць садок. Вызначылі задачы: шляхам супрацоўніцтва садзейнічаць паўнавартаснаму псіхафізічнаму, асобаснаму і інтэлектуальнаму развіццю дзяцей, іх сацыялізацыі ў калектыве равеснікаў і дарослых, а таксама самастойнасці падчас сумеснай гульнявой дзейнасці.
 
 
 

Image1
Да матывацыі праз творчую самарэалізацыю  Апошнім часам у школьнікаў зніжаецца матывацыя да вывучэння англійскай мовы, што не можа не ўплываць на станоўчую дынаміку якасці ведаў. Кожнаму настаўніку вядомая сітуацыя, калі дзіця можа вучыцца, але з-за гультаяватасці і безыніцыятыўнасці ставіцца да ўсяго абыякава. Пра такого вучня кажуць, што ён нематываваны.
Як вырашыць гэтую праблему? Як абудзіць у дзіцяці жаданне вучыцца? За апошнія гады настаўнікі замежнай мовы атрымалі значную самастойнасць у выбары форм, метадаў і сродкаў навучання. Лідзіруючыя пазіцыі сярод іх займаюць метады і тэхналогіі навучання, якія садзейнічаюць творчай самарэалізацыі школьнікаў і з’яўляюцца добрым сродкам павышэння вучэбнай матывацыі. Гэта мэта маёй педагагічнай дзейнасці.
 
 
 

Image1
Наши учёные на Международном форуме по педагогическому образованию в Казани  Казанский Федеральный Университет – одно из старейших учебных заведений России, основанное в 1804 году. В состав университета входят 27 основных структурных подразделений (институтов, факультетов, высших школ, филиалов), где обучаются более 45 тыс. студентов. Казанский Федеральный Университет – один из российских лидеров в научных исследованиях, которые реализуются более чем на 200 кафедрах, центрах и лабораториях в тесной корпорации с ведущими мировыми университетами и компаниями. В 2013 году по итогам открытого конкурса КФУ вошёл в число 15 ведущих вузов России – участников программы «5-100», которая призвана претворить в жизнь поставленную в Указе В.В. Путина от 7 мая 2012 года задачу обеспечить вхождение к 2020 году не менее пяти российских университетов в первую сотню ведущих мировых университетов. По результатам аудита научной и образовательной деятельности в 2014 году КФУ в рейтинге QS было присвоено три звезды. В 2015 году КФУ впервые вошёл в рейтинг лучших университетов мира по версии влиятельного британского издания Times Higher Education. КФУ занял позицию в диапазоне 301-350 и четвёртое место среди 18 российских вузов, оцененных в рейтинге. Сегодня КФУ является одним из ведущих образовательных учреждений России и одним из передовых по состоянию инфраструктуры и наличию сервисов, необходимых для обучения и жизнедеятельности студентов.
 
 
 

 

Уважаемые Паважаныя наведвальнікі. Добрага часу сутак. Сайт у распрацоўцы;) 

"Звышзадача любога настаўніка
стварыць умовы для таго,
каб кожны вучань атрымліваў задавальненне
ад працэсу вучобы"

Змест старонкі на беларускай мове
Прывітанне
Фота школы
Адрас школы і схема праезду


Сайт у распрацоўцы.
Інфармацыя рыхтуецца да публікацыі і стане даступная праз некаторы час.
Прыносім выбачэнні за прычыненыя нязручнасці.


Image1
 
 
 

Конкурсы


"Бобёр-2016"

 

IT-Граница

 

Последние изменения

[03.05.17] Обновлен раздел "Дошкольное образование"


Новости

23.05.2017
III-й республиканский фестиваль школьных библиотекарей

4 – 5 мая 2017 г. Брестчина приняла эстафету проведения Республиканского фестиваля школьных библиотекарей «Традиции, опыт, идеи школьных библиотек».

подробнее...

22.05.2017
Рыхтуем айцішнікаў са школы

На Брэстчыне падвялі вынікі ІІІ Абласнога конкурсу ў сферы інфармацыйных тэхналогій сярод школьнікаў і навучэнцаў устаноў прафесійнай адукацыі “ІТ-Мяжа”. Арганізатарамі спаборніцтва выступілі ўпраўленне адукацыі Брэсцкага аблвыканкама, Брэсцкі абласны ІРА і БрДУ імя А.С.Пушкіна пры падтрымцы мясцовых прадпрыемстваў-рэзідэнтаў Парка высокіх тэхналогій Беларусі.

подробнее...

19.05.2017
«Хрустальные журавли» на Полесье!

Каб любіць Беларусь нашу мілую Трэба ў розных краях пабываць. Зразумела тады, чаму з выраю Жураўлі на Палессе ляцяць! Алесь Ставер

подробнее...

18.05.2017
Прававая культура як лад жыцця

На Брэстчыне вызначылі пераможцаў ХІІІ Абласной алімпіяды па прававых ведах сярод школьнікаў і навучэнцаў устаноў прафесійнай адукацыі. Арганізатарамі спаборніцтва выступілі ўпраўленне адукацыі Брэсцкага аблвыканкама і юрыдычны факультэт БрДУ імя А.С.Пушкіна пры падтрымцы абласнога ўпраўлення ўнутраных спраў і ўпраўлення Следчага камітэта Беларусі па Брэсцкай вобласці.

подробнее...

17.05.2017
Абмеркавалі пытанні ўзаемадзеяння школьных і публічных бібліятэк

На базе Брэсцкага абласнога інстытута развіцця адукацыі прайшоў двухдзённы рэспубліканскі семінар “Супрацоўніцтва школьнай і публічнай бібліятэк: традыцыі, вопыт, перспектывы”. У мерапрыемстве ўдзельнічалі спецыялісты і метадысты, якія курыруюць пытанні вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу і работу бібліятэк устаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

подробнее...


 

Полезные ссылки:

Министерство образования Республики Беларусь

HitMeter