Наши контакты:
Адрес: г. Брест, ул. Янки Купалы, 20/1
Индекс: 224020
Тел./Факс: 8 (0162) 46-17-87
Тел.: 8 (0162) 46-09-92
E-mail: boiro@brest-region.edu.by
Cхема проезда
Закрыть [X]


Главная | Сервис | Архив новостей


Архив новостей

09.06.2017
Педагагічны фэст


Нядаўна пры падтрымцы аддзела адукацыі, спорту і турызму Брэсцкага гарвыканкама прайшоў ІІ Брэсцкі маладзёжны форум педагагічных ідэй і рашэнняў “Педагагічны фэст”. 45 маладых выхавальнікаў і настаўнікаў, чый працоўны стаж не перавышае 5 гадоў, сабраліся ў дзіцячым рэабілітацыйна-аздараўленчым цэнтры “Колас” Кобрынскага раёна, каб у нефармальнай абстаноўцы наладзіць сяброўскія і прафесійныя зносіны, абмяняцца цікавымі напрацоўкамі і атрымаць парады вопытных калег.

Адкрываючы мерапрыемства, начальнік гарадскога аддзела адукацыі, спорту і турызму А.М.Наскоў адзначыў, што асноўная задача форуму заключаецца ў тым, каб дапамагчы маладым педагогам пераканацца ў правільным прафесійным выбары і стварыць максімальна спрыяльныя ўмовы для іх прафесійнага станаўлення і замацавання ва ўстановах адукацыі. Але застацца ў прафесіі мала, неабходна стаць яшчэ кампетэнтным спецыялістам. Дапамагчы ў гэтым моладзі – галоўны абавязак вопытных педагогаў, органаў кіравання адукацыяй і прафсаюзнай арганізацыі. А.М.Наскоў выказаў упэўненасць, што з цягам часу форум стане іміджавым мерапрыемствам не толькі ў Брэсце, але і ў вобласці.

На пленарным пасяджэнні быў заслуханы шэраг дакладаў. Так, загадчыца кафедры педагогікі БрДУ імя А.С.Пушкіна кандыдат педагагічных навук Т.А.Кавальчук засяродзіла ўвагу на стварэнні суб’ектна-развіццёвага адукацыйнага асяроддзя як фактару павышэння якасці педагагічнага працэсу. Таццяна Аляксандраўна заклікала маладых настаўнікаў да пастаяннага развіцця прафесійнай кампетэнтнасці, без якой немагчыма даваць дзецям якасныя веды і рыхтаваць выпускнікоў да жыцця.

Дэкан факультэта замежных моў БрДУ імя А.С.Пушкіна кандыдат педагагічных навук С.М.Севярын гаварыў пра аксіялагічныя і тэхналагічныя аспекты педагагічнага эксперымента, які з’яўляецца важным інструментам павышэння якасці адукацыі. Сяргей Мікалаевіч лічыць, што бесперапынная адукацыя – адзін з асноўных фактараў устойлівага развіцця грамадства, а дасягнуць высокіх поспехаў у настаўніцкай дзейнасці можно толькі пры авалоданні неабходнымі педагагічнымі тэхналогіямі і методыкамі.

Цікавым вопытам развіцця асобасных кампетэнцый маладых педагогаў праз сістэму маральнага і матэрыяльнага стымулявання падзялілася намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце сярэдняй школы № 22 Т.М.Саладуха. Таццяна Мікалаеўна ўпэўнена, што задача кіраўніка заключаецца ў сістэмным маральным і матэрыяльным заахвочванні маладых педагогаў, якое садзейнічае дасягненню высокіх вынікаў у рабоце і замацаванню ў прафесіі.

Настаўніца англійскай мовы А.У.Прылепа з сярэдняй школы № 22 расказала пра асаблівасці выкарыстання інтэрактыўных камп’ютарных тэхналогій у кантэксце сучаснай іншамоўнай адукацыі.

У рамках форуму прайшоў конкурс “Мая формула поспеху”, які складаўся з двух этапаў: напісання эсэ “Я – педагог” і васьміхвіліннай прэзентацыі ўласнага педагагічнага вопыту і сістэмы работы. У кожным выступленні адчувалася, што маладыя педагогі любяць выбраную прафесію, прыйшлі ў яе ўсвядомлена і пакідаць не збіраюцца.

Пераможцамі конкурсу сталі настаўніца беларускай мовы і літаратуры В.В.Дайнека з сярэдняй школы № 13 імя В.І.Хована, настаўніца англійскай і нямецкай мовы Ю.У.Ласковіч з гімназіі № 5, настаўніца пачатковых класаў Х.У.Рамановіч з сярэдняй школы № 19, настаўніца фізічнай культуры і здароўя Д.С.Несцярук з сярэдняй школы № 10, настаўніца англійскай мовы Ю.В.Сегень з сярэдняй школы № 18, настаўніца геаграфіі К.В.Трафімчук з Брэсцкага абласнога ліцэя імя П.М.Машэрава, выхавальніца Г.С.Барысюк з ясляў-сада № 14, кіраўнік фізічнага выхавання Н.С.Сідаровіч з ясляў-сада № 81 і настаўніца інфарматыкі К.Ю.Швейкус з сярэдняй школы № 8 імя Героя Беларусі У.М.Карвата. Іншыя педагогі былі адзначаны ў пэўных намінацыях.

Шмат цікавага і карыснага маладыя педагогі даведаліся падчас работы 7 адукацыйных пляцовак, на якіх вопытныя калегі дзяліліся сакрэтамі прафесійнага майстэрства па розных напрамках вучэбна-выхаваўчага працэсу: “Роўны навучае роўнага”, “Сучасны ўрок”, “Работа з дзіцячымі грамадскімі аб’яднаннямі”, “Прававая кампетэнцыя маладых педагогаў: тэорыя і практыка”, “Індывідуальнае суправаджэнне інтэлектуальна адораных вучняў”, “Эмацыянальная паспяховасць: фактары творчай маладосці” і “Вясёлыя канікулы”.

Чаканні маладых педагогаў ад мерапрыемства цалкам апраўдаліся. Удзельнікі форуму даведаліся шмат новага і цікавага, пазнаёміліся з калегамі, падзяліліся напрацоўкамі, поспехамі і цяжкасцямі ў працоўнай дзейнасці і прафесійным станаўленні. Можна не сумнявацца, што маладыя педагогі сустрэнуцца ў такім фармаце яшчэ не раз.

Сяргей ГРЫШКЕВІЧ.


Image1
 
 
 

Конкурсы


"Бобёр-2016"

 

IT-Граница

 

Последние изменения

[13.06.17] Обновлен раздел "Дошкольное образование"


[29.05.17] Обновлен раздел "Воспитательная работа"

[03.05.17] Обновлен раздел "Дошкольное образование"

Новости

20.07.2017
У цэнтры ўвагі – фарміраванне чытацкай дасведчанасці малодшых школьнікаў

У сучасным інфармацыйным грамадстве патрабаванні да ўзроўню чытання вучняў даволі высокія. Фарміраванне чытацкіх уменняў не абмяжоўваецца здольнасцю чытаць бегла, правільна і выразна, падрабязна пераказваць тэкст, дзяліць яго на лагічныя часткі. Сёння чытацкія ўменні разглядаюцца ў кантэксце чытацкай дасведчанасці.

подробнее...

17.07.2017
У рэжыме развіцця

- Інавацыйная дзейнасць з’яўляецца адным з галоўных напрамкаў работы любой установы адукацыі, паколькі стварае аснову для яе канкурэнтаздольнасці на рынку адукацыйных паслуг, вызначае прафесійны рост педагогаў і іх творчы пошук, садзейнічае асобаснаму развіццю вучняў, - расказвае намеснік дырэктара па вучэбна-метадычнай рабоце Столінскай дзяржаўнай гімназіі Лілія Адамаўна Заянчкоўская. – Гэтая дзейнасць стала неад’емнай часткай адукацыйнага працэсу ў нашай установе. Рэалізацыя інавацыйных праектаў дазваляе функцыянаваць у рэжыме развіцця і ствараць умовы для самарэалізацыі педагогаў і вучняў.

подробнее...

13.07.2017
Рыхтуюць будучых педагогаў

- У айчыннай сістэме адукацыі педагагічныя класы з’явіліся ў 80-я гады мінулага стагоддзя з-за дэфіцыту педагагічных кадраў і невысокага конкурсу на шэраг педагагічных спецыяльнасцей, - гаворыць дырэктар гімназіі Белаазёрска Бярозаўскага раёна Святлана Уладзіміраўна Саўко. – Сёння праблема прэстыжу педагагічнай прафесіі ў грамадстве не менш актуальная. На працягу апошніх 5 гадоў нашы выпускнікі рэдка выбіралі для працягу адукацыі УВА педагагічнага профілю. Так, студэнтамі БрДУ імя А.С.Пушкіна і БарДУ станавіліся, як правіла, усяго адзін-два колішнія гімназісты. Але так было не заўсёды. Педагагічны калектыў установы на 30% складаецца з нашых выпускнікоў. Больш за тое, у гімназіі працуюць прадстаўнікі трох педагагічных дынастый. Калі мы самі не падрыхтуем сабе дастойную змену, ніхто не зробіць гэтага за нас. Таму адным з важных напрамкаў нашай дзейнасці стала мэтанакіраваная работа са старшакласнікамі па падрыхтоўцы іх да ўсвядомленага выбару педагагічных спецыяльнасцей праз стварэнне профільных класаў.

подробнее...

09.07.2017
Адпачылі, падвучыліся, папрацавалі

Чатыры гады запар профільны аздараўленчы лагер “Выдатнік”, які дзейнічае летам на базе ліцэя Івацэвіцкага раёна, збірае разам самых цікаўных і эрудзіраваных вучняў з розных устаноў адукацыі. Сёлетнія канікулы вырашылі правесці з карысцю 43 юнакі і дзяўчаты з ліку пераможцаў раённых прадметных алімпіяд.

подробнее...

06.07.2017
У цэнтры ўвагі – водная рэабілітацыя асаблівых дзяцей

На базе басейна “Малютка” спартыўнага комплексу Палескага дзяржаўнага ўніверсітэта прайшоў навукова-практычны семінар, прысвечаны праграме рэабілітацыі ў вадзе дашкольнікаў з цяжкімі і (ці) множнымі фізічнымі і (ці) псіхічнымі парушэннямі развіцця. Арганізатарамі мерапрыемства выступілі ЦКРНіР Пінскага раёна і кафедра аздараўленчай і адаптыўнай фізічнай культуры ПалесДУ.

подробнее...


 

Полезные ссылки:

Министерство образования Республики Беларусь

HitMeter