Наши контакты:
Адрес: г. Брест, ул. Янки Купалы, 20/1
Индекс: 224020
Тел./Факс: 8 (0162) 46-17-87
Тел.: 8 (0162) 46-09-92
E-mail: boiro@brest-region.edu.by
Cхема проезда
Закрыть [X]


Главная | Деятельность | Педагогический опыт | Страница 1


Страница 1

 


Наши учёные на Международном форуме по педагогическому образованию в Казани
Казанский Федеральный Университет – одно из старейших учебных заведений России, основанное в 1804 году. В состав университета входят 27 основных структурных подразделений (институтов, факультетов, высших школ, филиалов), где обучаются более 45 тыс. студентов. Казанский Федеральный Университет – один из российских лидеров в научных исследованиях, которые реализуются более чем на 200 кафедрах, центрах и лабораториях в тесной корпорации с ведущими мировыми университетами и компаниями. В 2013 году по итогам открытого конкурса КФУ вошёл в число 15 ведущих вузов России – участников программы «5-100», которая призвана претворить в жизнь поставленную в Указе В.В. Путина от 7 мая 2012 года задачу обеспечить вхождение к 2020 году не менее пяти российских университетов в первую сотню ведущих мировых университетов. По результатам аудита научной и образовательной деятельности в 2014 году КФУ в рейтинге QS было присвоено три звезды. В 2015 году КФУ впервые вошёл в рейтинг лучших университетов мира по версии влиятельного британского издания Times Higher Education. КФУ занял позицию в диапазоне 301-350 и четвёртое место среди 18 российских вузов, оцененных в рейтинге. Сегодня КФУ является одним из ведущих образовательных учреждений России и одним из передовых по состоянию инфраструктуры и наличию сервисов, необходимых для обучения и жизнедеятельности студентов.
Сотрудничество наших преподавателей с Казанским (Приволжским) федеральным университетом началось ещё в 2012 году с приглашения действительного члена Академии педагогических и социальных наук РФ, тогда профессора кафедры методики преподавания школьных дисциплин М.П.Жигаловой для чтения видеолекций и проведения мастер-классов совместно с ведущими учёными из США, Польши, Литвы, Англии по Грантовой научной Программе «Дорожная карта», а позже для участия в форумах, совместных исследованиях, публикации статей в ВАКовском журнале «Образование и саморазвитие», членом редакционного Совета которого М.П.Жигалова является с 2012 года.
 
 


Ён ліру прысвяціў…
Ёсць людзі, якія пакідаюць добры след на зямлі і назаўсёды застаюцца жыць у нашых успамінах. Сярод іх – любімы настаўнік, самаадданы і высокапрафесійны педагог, таленавіты паэт і бард Леанід Канстанцінавіч Азарчук. На жаль, яго ўжо няма сярод нас. Але ў г.п.Антопаль Драгічынскага раёна жыве маці педагога Любоў Васільеўна, якая ахвотна расказвае пра сына, які адкрываў і развіваў літаратурныя здольнасці дзяцей, вучыў іх працаваць са словам.
Нарадзіўся будучы паэт і педагог у 1952 годзе ў весцы Дубіны Кобрынскага раёна. Праз некаторы час яго сям’я пераехала ў Казахстан. У 1965 годзе Азарчукі зноў вярнуліся на малую радзіму.
Леанід рос вясёлым і разумным хлопцам. З 4 гадоў чытаў. Каб заняць малога, яго запісалі ў вясковую бібліятэку. Кнігі, якія дашкольнік там браў, не затрымліваліся ў яго больш, як на 2 дні. Аднойчы бібліятэкар, не паверыўшы, што ён так хутка ўсё прачытаў, спытаў у хлопчыка пра змест адной з кніжак. І той з лёгкасцю расказаў.
 
 


Павышаць эмацыянальны патэнцыял урока гісторыі.
Настаўнік здольны дабіцца дысцыпліны на ўроку, але без абуджэння інтарэсу да прадмета ў вучняў і іх унутранай матывацыі паспяховага засваення ведаў не адбудзецца. Што неабходна для таго, каб вучэбная дзейнасць была эфектыўнай і выніковай?
Важнае значэнне ў вучэбна-выхаваўчым працэсе адыгрывае сіла станоўчага ўплыву на дзяцей асабістага прыкладу настаўніка. Калі ён будзе сачыць за сваімі паводзінамі, з’яўляцца на заняткі заўсёды падрыхтаваным і суадносіць уласныя словы з канкрэтнымі справамі, тады заваюе аўтарытэт і павагу сярод вучняў. Калі ж дзеці заўважаць, што педагог не выконвае сам ці выконвае недакладна тыя правілы і патрабаванні, якія дае дзецям, то яны паставяць пад сумненне справядлівасць яго ўказанняў.
Сутнасць прафесіі настаўніка не ў тым, што ён ужо зрабіў, а ў тым, што яму давядзецца яшчэ зрабіць. Акрамя добрага валодання методыкай, не менш важнымі з’яўляюцца асобасныя якасці педагога: маўленне, фізічныя даныя, тэмперамент, эмацыянальнасць, уменне правільна паводзіць сябе ў любой сітуацыі на ўроку.
 
 


Сістэмна і бесперапынна. Выяўленне і падрыхтоўка вучняў да алімпіяды па геаграфіі.
У жыцці вельмі важна адчуваць сябе паспяховым і займацца творчай дзейнасцю. Але для гэтага неабходна стварыць камфортныя і бяспечныя ўмовы, каб вучні не баяліся няўдач і памылак.
Адной з задач метадычнай работы педагогаў з’яўляецца развіццё творчага патэнцыялу асобы вучняў, іх індывідуальных асаблівасцей і навыкаў навукова-даследчай дзейнасці. Гэта складаны і шматгадовы працэс, які спалучае ў сабе выкарыстанне розных тэхналогій, прыёмаў і метадаў работы па развіцці адоранасці дзяцей на ўроках і ў пазаўрочнай дзейнасці. Сярод дзясяткаў вучняў трэба разгледзець тых, хто мае схільнасці да вывучэння прадмета, зацікавіць і прыкласці шмат намаганняў для развіцця іх творчых здольнасцей.
Агульнавядома, што далёка не кожны вучань, які мае выдатныя веды па прадмеце, можа паспяхова выступіць на алімпіядзе. Таму трэба выяўляць тых, хто, магчыма, сёння не мае выніковую “дзясятку” па прадмеце, але валодае здольнасцямі, развіваючы якія можна дасягнуць высокіх вынікаў. Педагог павінен пабудаваць уласную сістэму суправаджэння такіх дзяцей, якая будзе непадзельнай часткай усёй сістэмы работы педкалектыву.
 
 

 

Image1
 
 
 

Конкурсы


IT-Граница

 

Последние изменения

[29.03.17] Обновлен раздел "Конкурсы"

Новости

29.03.2017
Конкурс

Итоги областного конкурса на лучший уголок государственной символики, приуроченный ко Дню Конституции, «В символах государства – история моего народа»

подробнее...

23.03.2017
Выхаваўчы патэнцыял ранняй прафарыентацыі

- Фарміраванне асобы і яе паспяховая адаптацыя ў сучасным свеце залежаць ад адукацыйных паслуг школы, у тым ліку пачатковай, асноўная задача якой заключаецца ў агульным разумовым і сацыяльным развіцці дзяцей, - гаворыць настаўніца пачатковых класаў Людміла Сямёнаўна Леанавец з Пагранічнай сярэдняй школы Камянецкага раёна.

подробнее...

22.03.2017
У пошуку эфектыўных сродкаў развіцця прасторавых уяўленняў вучняў

- Неабходным элементам агульначалавечай культуры з’яўляецца валоданне пэўным аб’ёмам графічных ведаў і ўменнем чытаць і выконваць чарцяжы, - гаворыць настаўніца чарчэння Алена Васільеўна Бялюк з брэсцкай сярэдняй школы № 20 імя Героя Савецкага Саюза Д.М.Карбышава. – Гэта патрабуе вырашэння праблемы, звязанай з развіццём прасторавага мыслення, якое з’яўляецца важным кампанентам падрыхтоўкі да практычнай дзейнасці па многіх спецыяльнасцях. Высокі ўзровень развіцця прасторавага мыслення – абавязковая ўмова паспяховага засваення розных тэхнічных дысцыплін на ўсіх этапах навучання.

подробнее...

13.03.2017
Хозрасчетный семинар

Государственное учреждение образования «Брестский областной институт развития образования» информирует, что в соответствии с планом мероприятий дополнительного образования руководящих работников и специалистов образования на 2017 год (приказ УО от 22.12.2016 № 814 (приложение 5)) 29 марта 2017 года будет проводиться обучающий хозрасчетный семинар по теме: «Трансляция и популяризация инновационного педагогического опыта учреждений образования».

подробнее...

10.03.2017
Прафесійныя суботы: цікава, карысна, эфектыўна

На базе ўстаноў адукацыі Жабінкі і Кобрына прайшоў рэспубліканскі семінар-практыкум “Эфектыўныя падыходы да арганізацыі прафесійных субот”. Удзельнікі двухдзённага мерапрыемства азнаёміліся з цікавымі формамі і метадамі работы з вучнямі ў школьную суботу.

подробнее...


 

Полезные ссылки:

Министерство образования Республики Беларусь

HitMeter